Ny vecka, dags för nya tag.

Först en resumé av min helg.

Snacka om att jag har varit rastlös på söndagen då. Jag ville hitta på nått att aktivera mig innan Christoffer skulle komma hit, men var alldeles för uppspelt över att jag skulle få leka med honom så jag gick bara omkring och väntade in tiden. Det slutade med att jag planterade om mina kaktusar för att jag skulle försöka tvinga på mig att göra en aktivitet. Inte den roligaste aktiviteten men jag gjorde i alla fall nått :P Men sen har jag hatat den här helgen massor. Tre bilar har kört fast på vår uppfart så att jag har slitit, skottat, puttat och kört. Hata snön verkligen. Sen gjorde kylan så att en saab inte startade så massa jobbigt slit med att försöka få liv i batteriet. Fy hata snö och kyla åter igen. Nu ska jag hädan efter gå till de destinationer som jag ska till. Tar verkligen inte ut bilen till nått ställe mer längre :P Älskling och jag var nere på stan idag med. Inhandlades något gott till mig som jag snart förhoppningsvis ska förbrukas =) Nu är det dags att börja ta tag i saker, verkligen! Dags att försöka bli klar med saker med skolan och börja att aktivera mig mer om dagarna! Jag vill göra så mycket saker men hinner inte med det. Ska börja ta mindre sovmornar, dra ner tiden på datorberoendet och verkligen bli seriös. Jag vill hinna uppleva och skapa saker. Jag ska bli så grymt aktiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0