Nu har jag eld i baken!

Shiiit vad jag har mycket denna vecka!

Fick ett litet bakslag med vårt grupparbete. Lyckades inte få ihop en budget, helt omöjligt. Så det vi har skrivit får vi helt enkelt ta bort och börja på ny kula helt enkelt. Fast jag var väl i för sig en bra diskussionsdel som vi kan jobba på. Men mycket att göra på det arbetet. =(
Imorgon ska jag till skolan och sedan träffa älsk på eftermiddagen. Jag måste se till att köpa ett busskort med för resan till Norrköping på tisdag! :D Onsdag ska jag träffa tjejerna och vi ska ta vår hederliga fikastund =) Torsdag måste jag till skolan och sen avsätta till plugg! Fredag är det skolan igen och sedan till Nikolina på kvällen. Lördag har jag dans i vanlig ordning. Puh nu kan jag andas ut. Det var allt för denna vecka.

Jag vill slippa vinterkläder =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0