Money =)

Idag är kontot laddat.

Efter en massa strul så har jag äntligen mina pengar på kontot =) Känns väldigt gött. Just nu sitter jag och lyssnar på en föreläsning som är så jättetråkigt :P Han är så seg. Till kvällen ska jag försöka läsa ett kapitel i boken och sen se en föreläsning för ekonomistyrning med. Ligger efter i vanlig ordning. Jag fick heller inget paket på posten idag =( Väntar på min Friis. Men det kommer säkert i veckan... Till kvällen blir det att käka mat och semla eftersom mamma ska baka :P Jag har inte käkat lunch idag så jag är väldigt hungrig som ni kanske förstår... Så mat i magen och lite teve till kvällen =)

Imorgon hade jag tydligen ingen skola så en skolfri dag =) Då ska jag istället träffa Olle och Sara ett litet tag och sen åka in till jobbet eftersom jag blev inringd =) Torsdag är det skola igen men då ska älsk sova hos mig! =) Kan nog bli några bra dagar =)

Kolla den sitter på väggen =) Passa perfekt där =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0