Kärleksdagen

Första gången jag har någon att visa min kärlek till på alla hjärtans dag den 14 februari =)

Sitter lite och funderar över alla hjärtans dag. Har en person som jag får visa att jag tycker om =) Funderar på en grej som jag ska tillverka, tyckte den var cool när jag fick inspirationen men mycket tid behövs läggas ner - har jag den tiden säg? Roligare att få nått personligt som sagt.... men jag vet inte om jag är så bra på att skriva texter och sånt :P får fundera över detta lite, dock efter att jag har käkat en risifrutti och pluggat :P


Kommentarer
Postat av: S

Jag förstår dig precis. Jag har funderat på detta i flera år och nu har jag äntligen bestämt mig för att tiden är inne. Jag har provat sånna piller och jag kan säga dig att de fungerar inte. De ökar bara på fettbanken i kroppen.. och jag växte mest i bukfett. Plus att sådana piller inte är bra för hjärtat. Så det är ingenting att rekommendera.



Är detta någonting du verkligen vill, så följ mig genom min resa mot operationen. Det är ritkigt långt kvar så du har tio månader att fundera. Skriv gärna frågor om du har några.. jag har läst ihjäl mig om bröstförstoringar och var på två stycken konsultationer, så jag vet en fel. Btw, skriv gärna i det översta inlägget så ser jag det med en gång!

Kram på dig!

2010-02-03 @ 18:52:44
URL: http://notanotherbreast.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej tjejen! Läste kommentaren om bröstpiller om ni är det ni menar? Har också provat.. Det var en tjej på en blogg som provade sånna och det hjälpte tydligen för henne, så hon blev återförsäljare för de. Kostade skitmycket men för mig hjäpte det inte! Operation är ett stort steg men även permanent. Vill du ha lite mer ingående bröstsnack kan du maila till mig! [email protected]

2010-02-04 @ 11:54:07
URL: http://getbreast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0