Jag vet ingen bra rubrik till detta inlägg =)

Fredag, härliga fredag liksom.

Måste säga att jag tycker fredagar är den bästa dagen på hela veckan. Början på helgen. Jag spenderade lite tid med älskling fram till eftermiddagen för han skulle sedan åka på en konsert i Linköping så vi kunde inte leka hela dagen. Följde med familjen ner till stan för att köpa någon present till min bror. Men vilken tur hade jag inte som såg att det var halva priset på all hobbyfärg? :D Det vara bara att plocka på i diverse färger och nu är jag så redo för att fortsätta måla igen! =) Men när ska jag ha tid med det? =(
Jag är väldigt trött, lite ont i huvudet med så jag tänkte ta och sova för kvällen och hoppas på att jag hinner blogga mer imorgon. Har en del planerat så att säga; jag ska jobba och sen blir det kalas hemma hos Perssons. Oh boy ;)

Jag har egentligen massor mer som jag vill berätta för er men jag orkar seriöst inte skriva om detta för ikväll! Ledsen hörrni =(

Kolla! Vilket fynd liksom! :D Jag har massor med tavlor planerat! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0