Jag mår lite dåligt idag

Känner mig inte på topp idag.

Jag är yr idag, väldigt yr. Vaknade upp med detta i morse och det kommer att hålla i sig i alla fall hela den här dagen och lite i morgon om jag har otur =( Brukar bli yr en gång var femte månad. Har ingen aning om varför men det bara händer. Spelar ingen roll om jag äter en massa socker för det kvittar. Kul dag =( Jag som hade så mycket planerat som jag skulle ta tag i =( Blir att sätta på en film och lägga mig i soffan... Fick inte mitt paket i dag heller, hata schenker, de är väldigt sega!

Jobbigt läge idag =(


Kommentarer
Postat av: Jane Melander

Ha det så bra!



Längtar du också att gå på bio?

2010-02-17 @ 11:58:14
URL: http://marianova.com/Jane05/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0