Jag kommer ha fantastiskt bra dagar!

Nu har jag fre, lör, sön, mån i princip ledigt :P

Idag blev det lite gjort med gruppen, har i uppdrag att skriva ihop en del till vårt arbete tills imorgon. Har ungefär hälften kvar så kliver upp tidigt imorgon och skriver klart det och lägger upp det. Hann spendera lite tid med Olle idag och mycket bullshit kom upp :P Just nu ska jag upp och pressa mig lite juice =) Tänkte berätta hur mina planer ser ut för dessa dagar

Fre - Lite skolarbete, dans och sen bara unna mig själv!
Lör - Jobba till klockan fyra och sedan åka till älskling där jag sover över natt! =)
Sön - Va med älskling =)
Mån - Älskling och jag åker till Linköpings sjukhus.

Så kan inte lova att det blir mycket bloggning :P

Jag hoppas att det ligger några paket till mig på posten imorgon så det kan kanske bli en spännande dag imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0