I'm back again

Vill få ut lite tankar.

Här har ni mig igen, står fortfarande på benen men dock lite vingligt :P Är inte lika yr som tidigare men det har blivit bättre. Jag såg massa film och serier idag men var tvungen att göra lite skolarbete så det har jag pysslat med nu och gjort så bra jag har kunnat. Planeringen för resten av denna vecka är en del. Imorgon ska jag sova hos älskling, fre och lördag blir det jobb både i receptionen och ha pass. Har tänkt att jag ska hinna med emellanåt att jobba så gott det går med skolan.
Jag måste berätta nått kul med!! Älskling och jag åkte längdskidor! Det var så kul! Jag skrattade hela vägen (sorry älskling) Skulle tagit med mig en kamera.

Ja det var inte så många tankar men några :P Jag ska leka med digitalkameran med en dag eftersom jag behöver ha lite roliga bilder på mig själv helt enkelt till min blogg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0