Iiiih vad sexiga!

Oj oj oj snacka att dessa verkligen är Cissitastic, satt som en smäck!

Paket till mig på posten! =)=)=) De var skickade ända ifrån Thailand och det tog bara fem dagar! :O Trodde först det var min väska när jag var i affären eftersom den förmodligen inte får plats i brevlådan. (Svårt att hålla koll på vilket paket det är som kommer eftersom det dyker upp paket i brevlådan lite titt som tätt ^^) Öppnade när jag kom hem, vart lite orolig först eftersom de såg små ut i längden. Kom på nu i efterhand att alla kineser och japaner är ju kortväxta människor så de har ju anpassat storlekarna efter dem, men tur att man är en kort liten tjeja då ;) Här har ni några pics på leggingsen, erkänn att ni aldrig kommer hitta några sånna här snygga i Sverige! Lucky me ;)

Hot, sexi, porrigt och Cisssitastic, så det ska låta =)

 

Like my ass? ;) Me do ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0