Ibland måste man ju prioritera skolan :P

Pluggat idag, väldigt mycket faktiskt.

Idag har jag pluggat massa timmar, inget roligt men kom ju en bit framåt. Jag har faktiskt inte gjort nått annat vettigt idag :P

I helgen har jag jobbat och sen spenderat den med älskling. Det har varit kalas här hemma eftersom Ricki fyllde år. Det har spenderats en alla hjärtans dag där jag fick ett kollage av älskling sen han var en liten grabb =) Söt som socker var han då. Ska dra över en bild på det så ni ska få se =)

Funderar vad jag har att göra imorgon... vet att jag ska till skolan för ett grupparbete. Vet också att jag ska se någon föreläsning och försöka jobba med några uppgifter. Jag har faktiskt en föreläsningsfri skolvecka så jag behöver inte åka till skolan mer än om jag inte ska se min grupp. Sen måste jag tala om att jag vill verkligen måla på min tuggummi-tavla som jag själv kallar den :P Är så kreativ så jag får ett utbrott snart :P

Sen vill jag kunna bygga massor på mitt facebookspel, men jag har ju inga pengar till att bygga :P

Imorgon hoppas jag verkligen att jag har ett paket att hämta ut! Längtar efter min Friis!

Jag längtar såå mycket efter vår och sommar! Denna bild togs under min studentvecka precis innan förfesten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0