Damn girl!

Asså jag är helt enkelt bäst.

Först och främst så hade jag det jättekul med tjejerna på stan när vi fikade. Jag drog sedan till jobbet där jag skulle få dansa lite. Tjejerna såg jättebesvikna ut i början när de såg att deras vanliga lärare inte var där och sendan ännu mer besviknare när de inte skulle fortsätta på deras dans utan göra en nu med mig. Men det vände fort, de tyckte min dans var ashäftig!!!! =) Gav mig massa beröm och tyckte min dans var ascool =) Vissa bad till och med att få reda på vilken låt det var jag använde mig av så det talar ju bara om att de kommer att dansa på den vidare hemma ;) Stannade kvar ett tag och pratade med Korpenfolk innan jag åkte hem =) Nu är jag döslut och har ont i kroppen. Vill bara att det ska bli torsdag då jag får träffa älskling =)=)

Jag känner att allt slit jag lägger ner kommer tillbaka med massa beröm! Det värmer verkligen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0