Dags att ta sig tillbaka till verkligheten igen

Nu har jag haft tre underbara dagar, men dags att ta ta sig tillbaka till jorden igen.

Vilken underbar helg, men känns som vi knappt har varit med varandra :P Klockan fem ungefär kom jag ut till Fågelsta på lördagen efter jag hade slutat jobbet. Direkt blev det en dusch när jag kom dit eftersom jag inte hade haft möjlighet att göra det på jobbet. Massa mat och sedan lite mys framför teven med lördagsonyttigheter. Vaknade upp go och glad på  söndagen där vi kollade på teve hela dagen kan jag väl säga. Stealth var en jättebra film!! =) Rekommenderar den =) Idag klev vi upp vid sju! :O Vad tidigt men vi skulle till sjukhuset i Linköping och sedan blev det liten tur inne vid stan där vi käkade vår lunch på subway. Haha tror både älsk och jag såg ut som bondlurkar innan vi fatta hur man skulle beställa :P Men det var gott. Chips till lunch gillar jag starkt :P Blev inte så mycket shopping men i alla fall något :P Nu känns det helt tomt igen när älskling har åkt hem till sig igen =(

Det börjar bli vår och det märks i affärerna =)

 

Nice ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0