Bra dag!

Planeringen var skolan men blev andra grejer.

Älskling skjutsade mig till skolan, man kommer dit och självklart fungerar inte deras nät så vi kunde inte koppla upp oss till distansföreläsningen så det var bara att åka därifrån igen. Tog en tur på stan och sen mötte jag upp Sara. Vi satt och fikade i tre timmar eller nått :P Men jäklar så mycket snack det blev vilket var jättekul. Tog bussen hem till mig där vi hittade Olle som också fick följa med mig hem. Kul med massa girltalk liksom =) Brudarna drog hem vid åtta och har tagit något i magen, kollat banken (ej fått pengar än) samt betalat en massa grejer. Tänkte krypa ner till sängen nu och läsa lite skola. Ligger fortfarande efter men jag ska komma ikapp jag lovar!
Morgondagen ska jag bara ta och ägna mit åt skolan så inget lek med mig inte!

Jag väntar på fyra paket på posten! :D:D Fick föresten ett paket igår, dock inget av det här, ska lägga åt upp bild åt er. Har ett hemligt paket med, man måste ju få göra er lite nyfikna i alla fall :P Neh men det är underkläder men tycker ni inte behöver veta vad jag har under liksom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0