Blev besviken när jag såg att snön fortfarande var kvar.

Dags att göra ett besök på skolan igen.

Ja jag var i skolan men mer om det behöver jag väl ändå inte berätta. Promenerade hem från stan och var duktig och såg en föreläsning. Hänger på ganska så bra =) Om jag har lärt mig nått det är en annan fråga det :P Jag var aktiv idag!! =) Målade! Ihi!. Det blev mer rosa färg (tuggummi) Klar med den grunden så gäller att gå på med lite annat nu. Inte så värst mycket kvar på tavlan faktiskt. Plus att jag blev jätteglad för älsk tyckte tydligen väldigt mycket om den tavlan och det visste jag faktiskt inte om :P
Imorgon ska jag till jobbet och va med på ett möte. Några timmar med älsk tror jag vi bestämde med. Sen så får vi se vad dagen leder till.

Bara en utfyllnadsbild :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0