Nu kommer inlägget!

Redan bloggat idag, ett långt inlägg, skulle publicera det och råkade trycka på delete istället!

Klant :P Blev lite sur över att jag klickade fel men då ska jag nu försöka återskapa det jag skrev om. Lördag var ju den dagen jag inte såg fram emot men jag fick godkänt på uppgiften. Kvällen blev fantastiskt, spenderades med älskling. Även fast jag hade lite dålig matplanering så lyckades vi laga ihop en riktig brakmiddag =) Det var verkligen en toppenkväll och uppsattades allt som älskling hade gjort =)
Idag har jag haft en massa ärenden som jag inte var så jättepepp på och imorgon är det samma sak att jag har planering att utföra. Men jag kommer faktiskt ha tid till att göra lite saker som jag har sett fram emot eller rättare sagt något som jag har saknat litegrann, måla! Tisdag ser vi älsk igen och en julklappsresa in till linköping måste nog planeras!

Glad för att nu är det mesta löst och har numera massa mysiga stunder att längta till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0