Ute på landet

Dags för det vanliga kvällsinlägget! Ligger just nu i älsklings säng och kan inte ha det mycket bättre. Skönt att få träffa och spendera lite tid med älskling igen och jag kommer få en god sömn. Dagen har varit bra i sin helhet, har två saker som jag är nöjd över. För det första så trodde jag inte att vi skulle komma på något att skriva om för examensarbetet men vi har ett intressant område men det gäller att försöka hitta någon slags problemformulering som man kan jobba på, men vi har en vecka tillgodo. För det andra kan jag för er tala om att jag nu har klättrat ett steg i min konstnärskarriär. Det är för mig okända personer som har kontaktat mig och verkar vara framtida kunder :) Ska ta tag lite mer i min konstnärsblogg och uppdatera den lite mer, ska fixa till en massa så ni ska senare få se vad som skett :) Det var allt för idag så tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0