Tror det var sista gången

Ja då har jag nog suttit mina sista timmar på hyddmarken.

Förflyttning ska ju ske, kommer faktiskt sakna stället, det har sin charm. Älskar min danssal som jag numera också har dansat mina sista steg i. Men inget att göra åt, det blir säkert bra, jag får ju nära att gå till jobbet numera! Det är ju positivt, slippa att ta bilen varje gång. Igår ägnade jag endast dagen åt jobb och tentaplugg. Kan tala om att jag har 100 grejer som jag måste göra innan julafton! Det inkluderar vara hundvakt, tenta, seminarium, träffa Olle, leverera beställningen, byta julklappar, slå in julklappar, tillverka julklappar, reastaurang, gaaah! Det värsta är att jag inte har tiden! Har liksom knappt någon dag som jag hinner åka till stan, ska inte de ha någon tomtenatta så affärerna stänger 22.00 på kvällen? Då kommer jag hinna gå ner!

 

Min avdelning =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0