Tittut i kylskåpet!

Hittade fruktcoctail!

Glad jag blev då :P Idag har jag mått bra så blev lite uppgifter vid skolan och sen har vi faktiskt kört teater som var jättelänge sen :P Tror alla vi tyckte det var kul samt kul att se varandra. Sen ska jag ta och säga att beställningen är done! Dock får jag vänta tills efter julafton så inte personen råkar tjuvkika min blogg :P Men känner mig nog nöjd, texten blev bra till slut efter mycket pill :P Imorgon ska jag gå vidare med de två andra tavlorna som jag har i projekt. Har fortfarande en tavla kvar som ska bli till julklapp! Imorgon är dagen inte så planerad, händer när det händer liksom, vet att jag ska se älskling någongång under dagen. Har lite att ta itu med här hemma först. Annars kort och gott en rolig dag och mycket kreativitet!

Till min älskade imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0