Snart tredje advent!

Usch känns som att denna jul kommer att va över snart och jag har inte ens njutit av läget.

Jag tycker jul är väldigt mysigt men i år har jag inte haft någon tid åt att njuta över denna period, lite synd =( Nu snart halvvägs och slut =(. Idag har det varit möte hela dagen, gjort lite nytta för har jobbat litegrann på beställningen. Text och lite hjärtan sen är den klar. Bra då ska jag gå över till mitt andra projekt... Är väldigt sugen på att dansa nu konstigt nog. Beror nog på att mina kurser som har slutat och jag fortfarande har det i kroppen men har inte chans att få ut det. Därför ska jag koreografera ihop en egen dans imorgon bara för det är kul att lira liksom =) Får heller inte glömma bort att spela in mina två danser som jag har jobbat med under denna termin. Har gjort en väldans massa danser eftersom jag har varit ledare i fem år... Jag kan säga exakt vilka låtar jag har dansat till men kan tyvärr inte dansa stegen eftersom jag inte kommer ihåg dem längre.. =( Därför måste jag numera spela in allt som jag gör.

Thinking.


Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Det är ju lååångt till jul, eller nja, åtminstone 10 dagar. Du hinner förhoppningsvis andas in lite julstämning innan dess.

2010-12-14 @ 18:47:45
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0