Presents!

Shopping plus bärhjälp.

Plockade upp älskling och det begavs till Linlöping. Julklappar skulle handlas och kom en bra bit på vägen men är inte helt klar än... Har en svår person bland annat kvar sen så behöver jag bara kompleteringsköpa lite saker. Men skönt att jag inte behöver känna mig så stressad längre. Älskling gick så snällt brevid mig och gav mig många bra råd, vi hade mat som motivation så han skulle orka med :P Det är ett knep till alla er tjejer som vill släpa runt på en karl i stan, se till att han får mat hela tiden! Hittade massa snyggt! Är speciellt nöjd över det heta som jag hittade till älskling.... Olles present diggar jag med, mys!
Ja imorgon är det dags att ta tag i en del... Startar upp med skolan och sedan ska jag göra en massa saker hemma. Får skriva en massa post-it lappar på allt och sätta upp på en vägg. Då kommer jag störa mig på dem och för att bli väck med dem är det enda att ta tag och göra det som står på lappen... Imorgon blir det också spendera tid med bröderna och den lilla fluffiga saken! Alla är jätteglada över att det nu kommer bli helg men inte jag, min helg kommer se den samma ut - jobb. Det är vardagarna som är min helg, då är jag ledig och har inga krav.

Påsar med julisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0