Paket var dag

Bytesklappar hela tiden som har tillåtelse att öppnas innan julafton =)

Klappar har redan börjat öppnas, väldigt spännande =) Har öppnat från Olle där jag fick en massa målargrejer men ej fotograferat dessa, blir bilder från dagens klappöppning =) Fick från min älskling samt svärföräldrarna =) Tack alla! Blev jätteglad. Sedan hela dagen har jag pysslat med att få ihop den fyllda korgen med massa godheter, lägger även upp en bild på den eftersom jag själv skulle uppskatta ifall jag fick en sån =)

gifts from love ♥

 

armband från Christoffers familj

 

Matchande halsband.

 

älskling i en del av outfiten som han fick av mig, plus en väst.

 

Min juliga korg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0