Nu ni, inlägget som aldrig borde skrivits

Vet inte varför, tycker själv det är jobbigt att läsa om personer som hela tiden klagar...

...sen sitter jag och skriver massa negativt själv, toppen Cilla. Men sprängs annars! Har inte ändrat min åsikt om fejjan sen sist, kill it even more nu istället! Tänker förvirra er bort så att ingen kan ta och fatta sammanhanget i det här inlägget, bra, vill egentligen inte skriva nått, vill ha det här för mig själv men måste lätta trycket lite, bara några ord... Arg, visst det beror till stor del detta vredesutbrott över att det är min vecka. Jag blir verkligen så jävla piss off så ni anar inte. Är så jävla trött över denna känsla som jag konstant ska behöva ha. Har frustration, utför saker fel känns det som, har jag blivit tokig, hur ska jag sluta tänka som jag gör? Ja fundera på det ni. Sen så behöver ingen kolla läget och höra av sig. Process jag sköter själv tack.

Imorgon kommer det bli dags att ta tag i julklapparna! Åker in med älskling till Linköping. Bra då kan han peka på det han vill ha så tar jag en egen tur sen och väljer ut lite av sakerna =) Hoppas jag handlar mycket och blir klar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0