Nu har jag kommit en bra bit på vägen

Måla hela dagen sa jag jue :P

Ja det artar sig ^^ Drog mitt sista penseldrag klockan nio på kvällen så det fick räcka för idag. Har en ledig dag imorgon också så att det blir till fortsätta på projektet. Just nu står den i ena hörnet av mitt rum, slår en blick dit då och då för att konstatera vad jag är nöjd över och vad som behövs förbättras. Man måste liksom vänja in sig och känna efter om jag är nöjd med tavlan eller inte. Tänker inte lägga uppe en W.I.P (working in progress) bild eftersom jag vill hellre när det är beställningar att kunden ska få se slutresultatet och inget annat ^^ Men en liten sneakpeak kan jag bjyssa er andra för ni är säkert nyfikna.
Imorgon blir det ytterligare en slapp dag då JAG bestämmer vad JAG vill hitta på =) Dock ett litet ärende på stan men det stör mig inget vidare =) Nu ska jag spendera de sista minutrarna med att chatta med älskling innan jag ska slå mig till ro för dagen.

Beställning! Men långt ifrån klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0