Nu definitivt jul!

1 december idag, nu är det dags att sätta lite fart!

Ja jag har i princip julverkstad hemma hos mig :P Sitter och målar på en beställning faktiskt som ska försöka att bli klar till julafton. Men känns som jag inte är så värst stressad faktiskt över denna tavla =) Är mer stressad över vad jag ska köpa för preseter till folket istället! Blev en liten runda ner till stan för att som sagt införskaffa en canvas till beställningen eftersom de 12 canvastavlorna jag hade hemma hade såklart inte den storleken som önskades :P Tänkte måla resten av hela dagen faktiskt så förväntar mig att jag ska komma en bit på alla mina projekt :P Så nu ska jag bara sitta vidare och mysa på med detta =) Det har torkat så dags för lager nummer två!


Kommentarer
Postat av: sassa

Jag kan dra tillbaka min beställning om det är så jobbigt ;) (A) :D haha!



Du är så duktig så hjärtat.

2010-12-01 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0