julklappar

Detta låg i paketen...

En hel del flytta hemifrånprylar och det kommer att gå åt så sånt är alltid bra att ha. Sen fick jag en del saker som jag hade önskat mig och det är endast saker som just är "roliga och nyttiga" saker att ha =)

Mitt paketbord.

 

Ja diverse grejer, böcker♥ flytta hemifrån grejer, presentkort och pengar m.m.


Dusch och lite smått och gott.

 

Morfar har nog blivit lite inspirerd av min konst, han har verkligen gått utanför gränserna och målat nått abstrakt =)

 

Konstgrejer!

 

I-tunespresentkort♥ och ett par coola strumpbyxor.


Tillökning till mitt körsbärsträd, blommor fast i en ljusslinga!

 

Kläder.

 

Ny kudde! behövdes, älskling snor ju den bästa ;)

 

Paddy har klass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0