Intensiv julafton

Idag har det varit fullt med bestyr, två timmar tog paketöppningen :p Sedan så hade jag min traditionella julsiesta i soffan framför kalle så det var toppen att ta igen sig lite innan det är dags att ta emot tomten :p Vi hade en väldigt modern tomte iår, han komminicerade via en iphone och vi tog julgransdansen runt i huset och fick kliva över en dubbelsä g:p aja låter kanske lite knäppt men kul var det. Vad var det i alla mina paket då? Jo imorgon ska jag fotografera allt men kan säga som så att jag fick en massa kläder, böcker, konstnärsprylar, presentkort och en massa mera! Top tre kan jag säga att böckerna kommer med på dn listan, ett i-tunespresentkort samt den megastora cancvasen kommer på! Imorgon blir det att packa in alla julklappar där de hör hemma samt att jag ska shoppa loss i i-tunes :) Jag har redan tittat ut vad jag vill köpa och det kommer bland annat bli gourmainia samt fruit ninja :) Paddy kommer bli så kul :) Nattinatt alla så hörs vi av imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0