Erase

Lagar mat och väntar in tiden.

Skola idag runt fyra, två timmar och har i princip ingen aning om vad seminariumet kommer handla om och det känns ju inget bra. Tänkte att jag skulle gjort en massa saker innan dag var dags för mig att pysa men nej det blev inte så. Dock slog jag på en föreläsning så att det var väl duktigt av mig. Just idag kan jag konstatera att jag hatar facebook, man vet precis vad folk gör och det är det som är problemet. Man kan väl säga att dagen går mot det bättre, börjar bli lugn och fin igen till skillnad från imorse. Dock så känner jag inte för att göra nått kul, kanske lika bra för då kommer jag plåga mig själv med att se alla föreläsningar samt att skriva tråkigt arbete. Lika bra att göra det idag då jag inte behöver offra en annan dag då jag är på roligare humör. Ibland svänger det men det gör det väl för alla, no big deal.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0