dum idé

Hahah attack!

Nu ska ni få höra om min goda gärning. Innan julafton gick jag ner till stan, då såg jag en massa döda änder! :O Stackare tänkte jag, kallt och de har ingen mat. Lovade mig själv att mata dem så de får sig ett eget julbord. Detta gjorde jag idag, hade med mig en megapåse med bröd =) På nått konstigt sätt så är alla änder på samma ställe, detta inkluderar ca 350 änder och 150 fiskmåsar på samma stället. Jag började lite fint att slänga ut lite brödbitar, några nyfikna ankor kom till mig, sen gick larmet. Alla jäkla fåglar flög mot mig! Desperata gick de till attack, de stod precis vid mina fötter och omringade mig från alla håll och kanter, de såg bara maten! Försökte då kasta mackorna längre bort från mig men såklart så smulade det så värst vid mina fötter så ankorna försvann aldrig ifrån mig. Det var läskigt eftersom de inte flyttade på sig om man försökte skrämma iväg dem. Stackarna, så hungriga liksom... Ja sen skulle jag försöka smita när min påse var slut... Alla följde efter mig! :O Nästa gång jag matar dom står jag på bron, ej på land :P Eller nej bättre, jag tar med mig Ragnar ner! Kommer de nära så rycker han dem i fjädrarna :P Hahah bra vovve =) Shoppade lite på rean, presentkort liksom så då kan man ju passa på =)

Billigt linne =)

 

Jag gillar skjortor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0