Det vanliga kvällsinlägget...

Ja jag tror ni har blivit vana över att ni vet att jag helst bloggar på kvällskvisten :p

Min dag har tagit slut fort. Det mest impulsiva som hände idag var att jag tog en oplanerad fika på stan med älskling :) Dagens gulligaste citat kommer ifrån älskling och löd: "En ängel behöver hennes vingar..." fick sedan en jättefin sak med änglavingar :) Jag är nämligen Christoffers egna lilla ängel :) tack så mycket! Jag jobbade endast litegrann med beställningen idag, hade skola och sen en koreografi att koncentrera mig på. Och hör och häpna, jag är ute i två dagars tillgodo! Hahah ja bättre än en dag i alla fall :p Dock inte klar eftersom hela kvällen gick åt att försöka välja ut en acceptabel danslåt, sen när jag väl hade hittat nått började såklart min stereo stänga av sig så jag fick slåss med den! Morrr... Blir att tänka ut fler steg imorgon. Dock är jag lite orolig över dansen, vill inte göra den för svår eftersom dessa ungdomar har lite handikapp men vill heller inte göra den för lätt så att den blir tråkig... Jobbigt att jag inte vet vilken nivå de ligger på för annars hade det blivit mycket lättare för mig... Funkar det så funkar det annars får jag tänka om på plats! Imorgon är dock ingen dag som jag direkt ser fram emot, skolan är det som känns tråkigt men det måste ju göras. Sen så har jag heller inte kommit på någon mat som jag ska bjuda på lördag och tanken var att jag skulle handla imorgon men svårt om jag inte har gjort någon matlista... :( Nej nu ska paddy laddas och godnatt för mig!

Detta är vad jag mestadels har gjort idag, tänkt massor massor danssteg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0