Dålig start på dagen men bra till sist

Började dagen med illamående, blev faktiskt lutandes över toaletten och gjorde viss ofräsch grej.

Men nu mår jag bra! Tror att det blev nått fel med maten som jag käkade igår, mådde lite konstigt efter måltiden då också. Jag hade en hel dag med en massa bestyr! Skolan blev inställd eftersom jag inte var helt säker över att jag var okej, sen så skulle jag gått till tandläkaren idag men de ringde imorse och ställde in tiden! Vilken tur :p dock är det andra gången i rad som de gör så, börjar undra om de har nått emot mig :p Jo tur att jag hade älskling hos mig, jag sov till klockan elva och har tagit det lungt med en massa film och sådär. Ska ta en dusch och sedan några penseldrag på tavlan. Nattinatt sedan och nya bestyr för morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0