Uppdatering om diverse

Trött och har fullt upp om dagarna så bloggningen hinns inte med.

Därför kommer en resumé över vad som har hänt dessa dagar! Ja jag har haft teatern som vanligt och idag var det bland annat fullsatt på läktaren! Kul men jag var inte så pepp dock, tycker det är lite jobbigt när man har föreställningar på rad sådär... Behöver ha en dag för att återhämta mig. Jag vet inte hur jag ska palla av nästa vecka för de fem sista föreställningarna som vi har tar vi efter varandra. Så det innebär fem föreställningar i rad! Vet inte vad jag ska tycka om att vi börjar närma oss slutet. Kommer säkert komma hem storbölande...

Det vart också lite partande på fredagen efter jag slutat jobbet hos Sara. Det var precis lagom kände jag, inte för stort och inte för litet heller. Tittade ner på citybowl vid kvällskvisten och sen en promenix hem.

Just nu är jag glad samt lite nere. Köpte som sagt nyss en ipad på tradera. Men blir ju lite nervös när det handlar om så stora summor pengar :P Blir precis lagom till skolstarten vilken är tanken till att den ska användas för =)
Just nu är det lite ensamt och tråkigt, visst jag ska snart sova i vilket fall som helst eftersom jag är jättetrött. Ja jag behöver nog inte skriva mer än att älskling är på kryssning... det oroar mig.

Imorgon har jag en ledig dag vilket ska spenderas såhär:

• Ett jobbigt ärende på stan, sväga förbi och handla lite på vägen också.
• Förhoppningsvis betala ipaden.
• Dammsuga rummet.
• Kladda ner en tavla - nytt projekt.
• Gjuta i en gipsform - detalj till tavlan.

Är nog inte värt att lägga till mer på den här listan eftersom jag brukar dock inte hinna med att klara av så mycket saker.

Vi två turtorduvor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0