Ullared shoppingen

Det inhandlades en hel del i Gekås.

Resan dit gick bra men klart det var långtråkigt :P Trodde inte det skulle vara så mycket folk där men det var verkligen mer än vad jag hade tänkt mig! Jag blev jättetjurig på att man knappt kom fram med kundvagnen, slutade med att jag tog en kundkorg för att jag inte orkade med att fightas med vagnen :P Men oj vad mycket fint jag köpte =) Men det finns en hel del skit där, när man kollar på damkläderna så är det ingen vidare hit. Men Fyra plagg var allt, inhandlade istället jättefina saker till mitt rum som nu har fått en annan stil! =) Tror jag gjorde av med 1800:- vågar inte riktigt kolla kvittona :P

Såhär såg det ut i hallen =)

 

Älskar gardinerna som jag fick tag på! =)

 

Fluffig matta.

 

Lila överkast.

 

Jättestora lyktor, 50 o 40 cm höga! Tittade på dessa i Örebro men tur jag inte köpte dem där för fick dem för 150:- billigare.

 

Veckosockar plus strumpbyxor =)

 

Olika färger =)

 

Canvastavlor!!! Har aldrig sett ett så billigt pris!! 19 och 32 kronor!! Klart jag köpte på mig lite.

 

Basic linnen.

 

Skogshuggarskjortor =)

 

Sjal och svarta blockljus.

 

Svart nagellack, ögonfransar, deo, foundation och ett feak humanity armband, mitt vita som jag har är äkta, 399 kronor men detta svarta gick på 40:- :P Duger det med :P

 

Detta fyndades på panduro outlet som låg utanför. Löjligt billiga priser, allt detta under 100-lappen! Allt har jag ideér till tavlor som jag ska använda mig av. Det är militärfjädrar, en stämpel, 3d penna, rosor, stjärnor och svarta mosaikplattor.


Lite saker till älskling, men har inte tänkt ge han allt direkt så han får inte se vad han ska få :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0