Nu slipper jag Motala för ett par dagar

Har några roadtrips som ska äga rum.

Ikväll sticker jag till Örebro, det ska spenderas en hel dag shopping i centrum och på marieberg. Återkommer hem igen på måndagkväll. Idag innan jag ska till teatern vid klockan två så ska jag packa, tvätta samt laga lunch. Det börjar bli mycket folk till pjäserna, över 300 personer =) På onsdag är en Ullaredresa inplanerad =) Ska hitta en massa saker till mig samt hinna med att gå igenom herravdelningen också. Så får se om mitt konto kommer att försvinna helt eller om jag har lite kvar som existerar där. Olle kommer ju att följa med till Ullared så då kommer man ha någon rolig att diskutera svåra val med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0