Nu har ni nått nytt att läsa igen

Blir ett litet kvällsinlägg för att redovisa min dag.

Idag har det bara varit att vara social. Träffat massa vänner och teater på kvällen. Käkade friterat idag! =) Fläskfile, kyckling och räkor! =) Så gott var det =) Har även hunnit måla pyttelite, men inte så mycket så jag känner att jag fått tillfredställelse. Mer imorgon om det hinns! =) Ska även åka in till Skänninge marknad och gå omkring där, har man tur så hittar man eller får inspiration till mina projekt =) Ska till kvällen äntligen då se min pojkvän! Var flera dagar sen sist och vi har inte hunnit att prata med varandra något känns det som, eller ja så jag känner mig nöjd i alla fall.

Bjyssar på en glad bild och har tydligen penseln i högsta hugg :P


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Grymt! Känns fantastiskt att kunna inspirera andra, då har man liksom lyckats!

2010-08-04 @ 10:53:05
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0