Nu blir det planeringslista!

Nu kommer det att hända en massa grejer!

Hahah nu har mitt sommarlov börjat typ :P Nu har jag ganska så mycket ledigt när jag i princip bara har föreställningar tre dagar i veckan och äntligen ska jag få ta och resa ut i Sverige! Nu på söndag så åker familjen och jag upp till Örebro där shopping i centrum och på marieberg som gäller =) Finns massor med panduroaffärer♥ tavlor! :D Kommer bli en övernattning där. På onsdag nästa vecka så verkar det bli en tur till Ullared =) Shopping åter igen utan tidspress också! =) Sedan så kommer det vara massor med avskedsfester, alla mina vänner flyttar =( Seriöst jag har ingen kvar att umgås med =( Bara lilla jag kvar... Inget girltalk liksom =( Får väl hoppas på att de reser hem ofta och jag blir bjuden dit upp/ner. Det är säkert något mer som jag har planerat men minnet mitt är ju inte så bra så påminn gärna om det är nått som jag glömt. Tråkigt nog när det gäller dessa små resor så är inga med Christoffer... verkar nog inte hinnas med nått heller, samt ekonomin. =(

Kom så ska jag kyssa ner dig! Inte sett dig på hur många dagar som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0