Glad och lycklig efter att ha bjudit på underhållning

Alla såg mig på teaterbåten idag!

All min familj, släkt och pojkvän såg mig uppträda idag! Det gick jättebra! Var jävligt orolig för ljudet dock eftersom vi fick typ virus i mixerbordet så föreställningen blev inställd igår, det började strula lite idag igen men tack och lov blev det inget allvarlig. Stod bakom kulisserna och bad till gud faktiskt :P Vore så tråkigt nu när min familj var här och allt. Kändes som jag gjorde min bästa prestation hittills ^^ Kan ju bero på vilka som satt i publiken såklart plus att vi blev filmade av ett filmteam. Kommer få en film med hela föreställningen så då kan jag se det om om om om om om igen =) Dock är jag så trött! Gav verkligen all min energi åt pjäsen idag =) Då menar jag verkligen all energi, till och med min reservenergi :P Imorgon har jag en ledig dag!! =) Ska leka konstnär och åker nog ut till landet.

Här satt mina älsklingar idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0