Det har gått tillbaka till det normala igen

Ja det har varit tufft men nu är nog allt okej igen i alla fall ett tag ^^

Haft fullt upp och hundra tankar att fundera över. Men tog ett beslut och det kändes rätt, det har släppt lite nu. Som sagt de vet inte vem de har att göra med :P Tack till allt stöd som du har gett mig Christoffer Jonsson ♥

Ikväll är det andra föreställningen av fem för denna vecka, skolbarn kommer och kollar så det kan vara kul med en yngre publik. Till kvällen ska jag se film! Krypa ner i sängen och gömma mig under täcket ^^

Jag har ett nytt mål också :P Nu ska jag få ihop pengar! Jobba så mycket som det bara går, vikariera åt så många som möjligt, ut och hitta pant (har redan en stor säck), sälja massa onödiga saker. Har liksom mobiler som skräpar. Sälja en tavla by me så man får sig en kosing. Plus plus plus vill vi se på kontot nu!

Snart dags för höst känns det som, plocka fram alla höstgrejer då! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0