Det är över!

Nu är Teaterbåten slut.

Den sista föreställningen är gjord. Tänk att vi har gjort 23 föreställningar, lagt ner 110 dagar och vill inte ens tänka på hur många timmar! Det känns både tråkigt och okej. Klart att man blev lite vedmodig när man stod och tog emot alla applåder och insåg att detta är sista gången jag står på scenen och tittar ut mot publiken. Numera kommer det nog bli att jag snarare får sitta i publiken och titta ner på scenen istället framöver :P Men jag har haft det tufft, fem föreställningar i rad nu denna sista vecka så jag har knappast hunnit med att blogga som ni ser! Man är skapligt trött när man kommer hem halv tolv på kvällen. Då är det mat, dusch och sen sova som gäller :P Det hölls också en fest men den festen blev mer ett kramkalas :P Men det är faktiskt skönt att man nu kan fokusera på andra saker. Nu äntligen kan jag hinna med att träffa vänner, måla, skolan, jobbet och allt annat. Kanske fundera på en ny design på bloggen också :P

Kul att ha i CV:t sen; karriär inom Teaterbåten ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0