Älskling är bästaste

Skönt att ha älskling på plats!

Du är underbar och du är bäst. Tack för att du ställer upp nu när jag känner mig nere. Helst av allt skulle jag vilja att vi ska sova tillsammans hela veckan ut.... Skönt att du i alla fall kommer idag igen. Hade du inte varit med mig igår så vet jag inte hur jag skulle ha klarat mig. Dock åkte du till jobbet vid nio imorse och jag klev inte upp ur sängen förns 12, tänkte så att om jag sover länges så dröjer det inte alls länge tills jag får träffa dig igen. Hatar att gå själv hemma såhär... Konstigt nog så har jag hittills klarat mig bra, har skrivit ett långt juridiskt meddelande vilket jag blev extra stolt över =) De vet inte vem de har att göra med :P Jag kan mina lagar =) Tänkte försöka måla lite för att tänka mig bort lite från allt som tynger mig. När älskling kommer till mig sen så bad jag om att få ta ett bubbelbad med honom och det ser jag nog mest fram emot.

Btw, älskling kom hem med en grej till mig som månadspresent =)

Sminroff 1 L. Det var sting i den ni! :P

 

Lite mer limesmak om man så säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0