1 år och 6 månader

Det firades till lite extra.

Åkte in till Vadstena där älskling jobbar och tog en trerätters! Har nog aldrig varit så mätt, höll på att dö. Inte så kul att jag hade en så tajt klänning eftersom magen putade ut som tusan sen! Tog en liten promenad i innerstan och blev grymt förvånad!! De har en konstnärsaffär i Vadstena!!! :O Det är ingen som har sagt till mig! Stod och spanade in i skyltfönstret ^^ Gick sedan förbi en annnan affär som hade en utsällare, hårfrisörssalong var det tror jag. Men herregud för priserna som konstnären ville ha! Liksom en svart liten 20 x 20 tavla med lite skvätt färg på. Den skulle jag kunna göra en kopia på, på mindre än en timme!! Begärde 500 spänn för den!!! Om jag typ skulle sålt en dutt tavla hade jag kanske tänkt mig 250:- eller så, men nu när man såg priset för den där tråkiga tavlan så får man allt ta och fundera om :P

Min förrätt som var jättegod!!!

 

Älsklings förrätt.

 

Älskling himself.

 

Bordsdamen.

 

Huvudrätten.

 

Huvudrätt.

 

Efterrätt med en raket :P

 

Denna var min ^^

 

Älskling tog en annan variant.


Kommentarer
Postat av: KATTIS ♥

mysigt och gott det där såg ut då! :)



sv: jag använder bara photoshop när jag gör mina bilder :)



KRAM!

2010-09-01 @ 09:02:47
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0