Träningspass imorgon igen

Dansgrupper imorgon i vanlig ordning.

Jobb imorgon igen, näst sista gången innan terminuppehåll. Hahah jag ska ge mina elever något nytt att jobba med :P Ser hur de hela tiden dras mot de stora färgglada yogabollarna som sitter på väggen så de ska äntligen få leka lite med dem nu. Har ett träningspass laddat för dem :P Så jag kommer att komma hem ungefär vid tolv så då har jag fem timmar att göra mig iordning till parmiddagen :P Borde ju räcka. Sen är det bara att vänta in älskling och till sist bort och käka god mat =) Landar någongång på kvällen, dock inte så länge för att jag börjar jobba dagen efter vid tio. Tråkigt det känns att skicka iväg älskling så liksom =(

Denna fredagskväll sitter jag hemma själv eftersom alla är borta, längtar efter älsk igen som springer benen av sig på jobbet och landar hemma vid fyra inatt =( naaaw. Har försökt att letat upp lite material till min hobby men har hittat sådär om man så säger. Just det jag måste ju pyssla imorgon :P Har ju en påskpresent som jag måste göra iordning :P Får inte glömma bort det.

Testa nått nytt imorgon blir spännande :P Youtube är en bra sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0