Sol och man blir glad!

Fint väder!

Det var sol igår och sol idag! Man blir ju bara så glad av det! =) Jag var så sugen på att få känna lite shoppingmiljö så blev att jag tog en tur ner till stan för att se om jag kunde spana in nått. Men hittade inget i denna stad så jag är verkligen jättesugen på att åka till Örebro måste jag ju säga. Shoppa lite där i de fina affärerna och besöka bror låter ju inte fel. tog en lunch med en klasskamrat Jonathan och cyklade hem =) Japp jag tog cykeln kan ni tänka er? Årets första cykeltur och jag fick redan ont i baken. Jag har här hemma sen sett 3 föreläsningar och känner mig jätteduktig =) Jag ligger i fas nu igen men jag ska komma före så jag har gjort allt klart =) Har bara några frågor som jag ska svara på sen så kommer jag att få min kväll ledig. Älskling kommer att titta förbi vid åtta så hinner att fixa till det som jag ska innan dess =) Som sagt just nu består mitt liv av en massa måsten och saker som jag ska hinna med om dagarna och det är lite svårt för mig att kunna slappna av och hinna med att blogga om man till skillnad jämför när jag i början skrev typ fem inlägg vare dag. Men jag gör så gott jag kan.

Vet ni vad? :D Jag har blivit jättebrun!!! =) Gått in för det rejält att jag ska bli hetast innan alla andra :P Ska nog ta och lägga upp ett foto så får ni se sen.

Men nu så kör jag vidare på allt som jag har att göra! Mos!


Kommentarer
Postat av: Olle

Härligt att solen äntligen kommit fram =D Men hur kan du redan vara brun?! Jag är fortfarande vinterblek, måste sola!!! =P

2010-04-14 @ 14:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0