Shopping

Framåt sen morgon blev det en snabbis in till Linköping.

Det är faktiskt kul att gå på stan med mamma =) Blev en jäkla spring bland alla skoaffärer eftersom jag ville hitta den perfekta drömskon :P Men det var svårt. Allt är tyvärr så jäkla högt så man måste mer eller mindre få kramp i fötterna när man ska gå. Men jag hittade i alla fall ett par skor till min samling för jakten på den perfekta drömskon går vidare, men jag måste ju ha ett par skor som jag kan använda tills jag hittar mina skor ^^ Införskaffade mig lite nya underkläder för var i behov av nya bh:ar =) Det var det som köptes =)

Nya slampskor =) 8,5 cm klack är lagom måste jag säga =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnygga slampskor hörredu :)

2010-04-17 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0