Saknad

Fredag själv är väl kanske inte det allra roligaste.

Jahapp, nu sitter man åter igen och funderar vad som man ska hitta på här näst. Jag vill inte men jag måste, det väntas en dusch =( Blir väl att efter det kryper jag väl ner under täcket och ser det nya avsnittet av Vampire diaries. Förhoppningsvis så kommer jag somna ganska så snart så denna dag kan ta slut och det redan är lördag som jag längtar till =) Jag kan säga er att jag har ont i magen med, käkade nog för många ostbågar =( Jag ska ta och berätta att jag blev klar med min tavla idag också =) Bild har jag inte tagit någon men jag kan lova att den inte skiljer sig så mycket från den bilden som jag publicerade för några dagar sedan. Det är dags att börja på ett nytt projekt också men jag blev så jäkla irriterad eftersom jag hade en bra idé som jag ville börja på men så saknas materialet som man behöver! Kändes som man ville sätta sig och tjuta för var så sugen men sen så fick man inte =(
Saker som jag behöver men som jag inte har är: rosa färg, gipsformar, sprayfärg, canvas i RÄTT storlek, jag har massa i mellanstorleken men sen behöver man tavlor som är jättestora och några som måste vara lite mindre. Snacka om typiskt.

Jag känner att det börjar att bli dags att riva ut min garderob för att kolla igenom vad för kläder som jag ska ha med mig upp till Uppsala resan. Det är extremt viktigt att ha de rätta "rese"-kläderna, till att ha de rätta shoppingkläderna och sist de rätta partykläderna. Det enda som jag har kommit på i klädväg är två par leggings :P Får ta och lösa det en dag framöver :P

Give me summer feeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0