Rubriken får heta; Söndag!

Helg slut och brukar ju gå till så att jag sumerar vad som har hänt.

Min helg har varit avslappnande, till och med välsigt avslappnande. Kan väl inte bli annat än om man spenderar den på landet eller hur? :P Älskling kände för att vara romantisk så kan hade planerat vår dag väldigt bra =) En sorts lapp-lek eller vad man kan kalla det :P, picknik ute i skogen, och en lååång härlig massage =) Jag älskar att bli bortskämd sådär!! =D=). Idag var det in till stan som gällde och då ut till Råssnäs för att jobba lite med att dela ut lite lappar. Kommit hem och har varit så trött! Funderade seriöst på att ta en siesta men höll emot! :P

Nu ska jag knäppa på ett avsnitt av någon bra serie och sen snussa. Imorgon kan förhoppningsvis bli en bra dag, beror på om jag får ett paket på posten eller inte ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0