Move your body

Träning i en hög dos idag!

Klockan nio infann jag mig på sporthuset och gick igenom gymmet lite. Vid klockan ett hade jag sedan en massa danspass för barn på Charlottenborgskolan i några timmar så jag kan förmedla er att jag har hur ont i kroppen som helst. Särskillt mina knän då jag har känt att jag börjar att få ont i dem. Jag kom hem och tog ett bad för att mjuka upp mig själv. Skönt med lite tevetittande nu och surfning på datorn. Jag är såååå inspirerad att börja måla igen. Har inte gjort det på några veckor pågrund av annat. Men har hittat en så bra sida som jag får massor med inspiration från. Ska verkligen göra en riktig maffig tavla snart, men jag har en kvar att göra först. Min vovve måste ju få en kompis så att en sån måste jag måla och sen sätta upp dem på väggen =)

Imorgon är det fredag! YEY! Älskling kommer!!! Jag har saknat honom såååå! Vi har fan inte sovit tillsammans på flera veckor tycker jag allt att jag vågar att säga! :P Så jag ska faktiskt spendera en helhelg med honom!! =) Bara han och jag =) Så jäkla lycklig jag kommer att vara då!

Bild från parmiddagen, bara för att älsk och jag är så bäst och snygga! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0