Måndagen redan över!

Hjälp vart har den här dagen tagit vägen?

Jag tyckte att jag klev upp ganska så tidigt idag men märker att jag skulle ha behövt kliva upp ännu tidigare :P Jag såg en föreläsning och efter det blev det ett spontanbesök med Sara då vi satt vid dammen och snackade en massa strunt i vanlig ordning =) Kom hem och familjen kom hem och valde att följa med till Maxi. Jag såg älskling i en annan bil, han var snygg och fick mig att sakna honom destå mer just nu =(

Det är dags att börja planera lite saker känner jag, att ta tag i uppsala så att det är klart och en massa andra grejer! Ska samordna allt bra nu i veckan. Imorgon blir det upp tidigt för att träna lite med älskling på gymmet =) Vad kul att han hänger med, då har jag ju en elev att kolla och se om han gör rätt eftersom mina gyminstruktionspass drar igång snart =) Vad som händer mer imorgon kan jag inte svara på men det återstår att se =)

Nu ska jag försöka teckna en vovve på smörpapper så jag kan sätta igång och måla nu igen =) Mitt tålamod var inte så bra förra gången som jag försökte. Känner att jag börjar känna lite partysug med ^^ Få festa loss lite skulle ju inte vara fel =)

Give me =)


Kommentarer
Postat av: Älsk

Om man ändå hade råd med det:(

2010-04-20 @ 00:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0