Lördag, innebär att det är helg!

Plus att det är jättefint väder ute!

Klev upp vid nio i morse så antar väl att det är godkänt. Men jag har bara hunnit med att fixa till mig, valt kläder och sen betalat traderasaken.  Så nu har jag myclet dötid innan jag tar bilen ut till Fågel. En lördag som ska spenderas med Christoffer. Jag kommer digga Lars Winnerbäck i bilen när jag åker på de vida slätterna =) Christoffer har tydligen två överraskningar till mig, har försökt tänkt som en dåre vad det kan vara för nått men har ingen aning :P Ska bli spännande och mysigt att få se =) Nu så får jag ta och spela något för att vänta på att älskling som säkert eftersom han inte svarar fortfarande ligger och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0