Krama kudden straxt

Snart sovdags, men en del saker som jag ska göra innan.

Måste ju se någonting på teven innan jag somnar. Ett avsnitt Supernatural skulle inte sitta helt fel det inte. Vill också passa på att säga att älskling och jag var och tränade idag =) Det var roligt och nyttigt att få röra på sig lite. Vi ska tillbaka dit igen på torsdag vilket jag ser fram emot. Som jag också nämde lite tidigare idag så ska jag se Olle imorgon och se om vi kan fixa till den där resan, jag ska beställa lite saker med till min hobbyverkstad och fixa klart tavlan. Vill ut och parta lite då man får chansen att använda sina nya slampskor och få klä upp sig och sminka till sig som är så roligt ^^

Jag upptäckte att jag knappt har några lipgloss! :O Måste införskaffas nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0