Jobb/älskling

Helgen snart över igen då! Tiden går fort!

Hade en dansuppvisning för vänner och föräldrar och det kom runt 80 pers skulle jag tro! :P Vad roligt och mina elever fick visa upp den dansen som jag har koreograferat =) I helgen så har jag luffat med, eller ja det känndes som det :p Tog moppen ut till Fågelsta! :P Tog mig bara en kvart så det var helt överenskommet =) Men jäklar vad det blåste ute! :P Vi spelade lite kubb och sett massa Killpoint!♥ Älskling erkänner inte men han gillar nog den serien mycket :P Jag har gömt en liten gullig lapp i hans rum också som han aldrig kommer att hitta! :P Stället var ju klockrent ^^

Nu har jag kommit hem och har kollat allt jag behöver på datorn =) Jag har hittat ett fynt med!! Älskar ord som lagerrensning, har hittat färg 15x500 ml för 300:- sjjjukt billigt. =) Får se om jag ska anta erbjudandet =)

15 flaskor metalicfärg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0